Over Ilse

Jarenlang heb ik bij een internationaal bedrijf gewerkt als manager bedrijfsbureau. Dat was een heel drukke taak, maar wel heel leuk. Ik heb er dan ook veel geleerd. Begin 2013 besloot ik zelfstandig aan de slag te gaan als professional organizer, waarvoor ik een opleiding heb afgerond, net als voor budgetcoaching. Deze kennis gecombineerd met mijn evenwichtige, doortastende persoonlijkheid zorgt voor een optimale mix. Ik voel aan wat de kloof is tussen je huidige situatie en je gewenste situatie. Deze kloof overbruggen we samen op een manier die bij jou past. Mijn referenties vertellen je daar meer over.

Werkende moeder

Van nature ben ik heel georganiseerd. Een goede voorbereiding en secuur werken is voor mij dan ook standaard bij alles wat ik doe. Door mijn toegankelijke en open persoonlijkheid kan ik goed communiceren met verschillende mensen. Goed plannen is een ander sterk punt waar ik trots op ben. Dit vermogen geef ik graag door aan mijn klanten. Aangezien ik mijn werk en een gezin met twee kinderen prima kan combineren, zijn er genoeg tips op het gebied van time management en werk en privé in balans die ik kan delen.

Naast mijn werk doe ik in mijn vrije tijd graag aan hardlopen en yoga. Daarnaast vind ik het heerlijk om te koken en te lezen.

Beroepsvereniging

Om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen in het werkveld ben ik onder andere lid van de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professional Organizers (NBPO). Ik hanteer de beroepscode die door de NBPO is opgesteld, waarbij vertrouwelijkheid, integriteit en respect wordt gegarandeerd.

NBPO