Time management

Je ben op je werk vaak met van alles en nog wat bezig. Je probeert zo veel mogelijk ad hoc zaken snel af te handelen. Het resultaat hiervan is dat je geen overzicht meer hebt op je werk en dat regelmatig belangrijke dingen niet gedaan worden. Door je tips en tricks te geven ga je weer efficiënter werken waardoor je productiviteit verhoogt en je slim met je tijd omgaat.

Werkwijze

Tijdens een 1-op-1 traject help ik je overzicht te creëren in je werk. Ook leer je hoe je prioriteiten moet stellen en je werkzaamheden goed kunt plannen. Zo krijg je meer controle over je tijd en taken. Het gevolg is dat je minder fouten maakt in je werk en je echt bezig bent met de juiste dingen waardoor je project binnen de deadline af is. De tips die ik je geef over time management op je werk, zijn ook goed toe te passen op je privé situatie.

Kan ik je hiermee helpen?

Bel 06 46 84 48 95 of mail naar info@ilsehoman.nl als je meer wilt weten over mijn diensten of werkwijze.

adviesgesprek